Hvordan pitcher du din musik til streamingplaformene?
I dag er digital distribution den primære indtægtskilde for indspillet musik, og markedet og kræfterne er i konstant forandring. Så hvad skal du være opmærksom på, for at komme i betragtning til eksponering på diverse streamingtjenester?
Få indsigt i hvordan du bedst pitcher din musik til online streamingplatforme. Vi har inviteret HENRIK FUGLESANG fra BELIEVE DIGITAL til at fortælle om, hvordan du kan optimere dine chancer for at blive udvalgt til playlister og fremhævet indhold, og hvordan du griber det an i praksis.
Webinaret afvikles over Teams. Du behøver ikke downloade noget software.
BEMÆRK! Webinaret bliver ikke filmet.
Din vært
Henrik Fuglesang
Henrik Fuglesang har arbejdet i den professionelle del af musikbranchen i mere end 20 år og var med fra begyndelsen, da Apple for 18 år siden besluttede, at de ville til at sælge mp3-filer. Siden 2016 har Henrik varetaget interesserne for Believe Digital, der er verdens største uafhængige distributør. I Danmark varetager Believe Digital interesserne for The Bank, Ambivolume, Escho, Target og artister som Annika Aakjær, When Saints Go Machine og Coco O.